Re: TPSA, VAT a zysk

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 20:48:17 MET DST

R.Zylla napisał(a) w wiadomości: <199804051534.RAA01059_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

> Mowilem takze o firmach telekomunikacyjnych takze w Ameryce
> atam nastapila ostra demonopolizacja tego sektora.

TO że tam one też zarabiają na siebie świadczy tylko o tym jak bardzo drze z
nas skórę TP SA WYKORZYSTUJĄC swój monopol.

> no bo w Ameryce zlikwidowano prawie monopol i podzielono
> molocha na kilka mniejszych firm, ktore musza ze soba
> konkurowac.

A czemu do nas nie wpuszczą Brit Telecom, Deut Telekom czy innych Telecom?

> Mylisz sie, ekonomia jest stale polem do eksperymentow.
> W niektorych krajach ten eksperyment trwal 70 lat.

Eeee tam taka?, jakiekolwiek eksperymenty w ekonomii (makro) są oparte na
RACJONALNCYH przesłankach, a moje zdanie tyczyło się VAT, który to fragment
sprytnie wyciąłeś w pień... RACHUNEK musi się jednak ZGADZAĆ ;->>>!

> Mam nadzieje ze zrobisz jakis dyplom z tematu
> "jak w krotkim czasie zrobic w Polsce trzy razy wiecej
> telefonow i obnizyc ceny polaczen do poziomu
> amerykanskiego bez wkladu kapitalu zagranicznego"

BŁĄD w założeniu! (Dlaczego bez?). O amerykańskim nawet nie marzę, starczą
mi bezpłatne połączenia lokalne.... ;-)

> (oczywiscie bez zlosliwosci)

oczywiście ;-)

--