TPSA, VAT a zysk

Autor: Adam Hetmański (hetman_at_XXXzeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 09:31:17 MET DST

Z góry przepraszam za offtopic, chociaż jest on
spowodowany dyskusją sprzed paru miesięcy
na temat podwyżki stawki VAT za połączenia
telefoniczne.
Czy pamiętacie jak niektórzy z Was twierdzili,
że to dobrze, że zostanie dźwignięta stawka
podatku VAT? Że dzięki temu TPSA będzie miała
mniejszy obrót i co za tym idzie zysk i co miałoby
w przyszłości wymusić na nich obniżkę cen!?
Właśnie do tych z Was kieruję cytat z dzisiejszej
GW:
"Zysk netto TPSA po pierwszych dwóch miesiącach
tego roku wyniósł prawie 299 mln zł i był wyższy niż
w tym samym okresie 1997 r. o 20 proc. (!!!) -
poinformowało wczoraj biuro prasowe firmy."

A od lutego przecież mamy już wyższy VAT.
He, i dalej twierdzicie, że będzie się źle powodziło
TPSA!? Ja dalej twierdzę, że tylko my (klienci) na tym
straciliśmy, a nie TPSA, bo bez telekomunikacji nie da
się już w obecnym świecie żyć.

Z pozdrowieniami
Hetman

--
hetman_at_XXXzeus.polsl.gliwice.pl
--- Usuń XXX z mojego adresu przy odpowiedzi ---