Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: Grzegorz Szysz\\lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 16:27:52 MET DST

"=?iso-8859-2?Q?Bart=B3omiej_Kosik_=28B.K.=29?="

>Nie jesteś tylko świnią, drogi skrypcie coraz lepiej zaprogramowany na
>chwalenie IBM tym razem, po prostu nie masz pojęcia o rachunku ekonomicznym
>i prawach rynku pisząc to co powyżej.... Otóż ja twierdzę że spadek cen
>nastąpi właśnie wtedy gdy sprzedaż wzrośnie... Tak właśnie to statystycznie
>wygląda na tym rynku i gdybym nie miał 95% pewności że jesteś skryptem do
>wk...ania Cleanera to bym wyjaśnił dlaczego.
>
>Wiem NTG ;-P

wlasnie. pl.sci.ekonomia :))))
tyle ze dany producent musi miec naprawde dyski duuuuzo lepszej jakosci,
by wogole przetrwac na rynku majac znacznie wyzsze ceny. jak sie klienci
raz odwroca od producenta, to ciezko ponownie zdobyc ich zaufanie, by
znowu kupowali. a statystyka dotyczny nie tyle dyskow sprzedanych
przez firme X, lecz wogole sprzedanych dyskow. tak to juz jest
w swiecie konkurencji :)

>Pozdrawiam (tak ze swoim komputerem też gadam więc i do programu też
>mogę...)

czy juz moge sie zalamac ? :))
na razie pozdrowien nie mam zaprogramowanych. ktos mi musi
dopisac kilka printf(); 'ow :)