Re: Kilka slow o "bluzgach" na pl.rec.radio.amatorskie i o telepsie.

Autor: HeŽSk (silk_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 09:56:16 MET DST

***********************************************************************************

> No taak, pewnie w Twoim ogrodku, co. Takie teksty niezmiennie kojarza
>mi sie ze stara gwardia. "Partia zywi, partia radzi, partia nigdy cie
>nie zdradzi".

  Popracowac za darmo - by miec za darmo dostep do Internetu,
  albo zmienic "zaje..." monopoliste na innego. Wykaz dostawcow
  Internetu na www.ml.gov.pl - do wyboru, do koloru. Po co korzystac
  z NNTP-Posting-Host: ppp35.bydgoszcz.tpnet.pl ?

  Oczywiscie - ktos bedzie pracowal, pan ma miec to za darmo.
  Taka maksyma obowiazywala za "realnego socjalizmu"
   i obecnie powraca. Gratuluje wzorcow.

>No wlasnie. Czlowiek spokojnie probuje znalezc porade na swoje
>bolaczki, a tu takie wyzwiska.

  Oczywiscie. Oczywiscie. Przyklad ... jak nie bluzgac. Gowniarski.
  Proponuje zapisac sie do klubu "0800".
  Oczywiscie "zaje..." to, popularne slowko ... spod budki z piwem.

>Ciekaw jestem opinii innych internautow na zaistniala sytuacje.

   Prosze, kupa mosci panowie... kupa...

>Acha, publikowanie privow nieetyczne? Uwazam, ze to wyjatkowa
>sytuacja. Poza tym nie ma w nim zadnych poufnych informacji.

  Jest zwyklym chamstwem. Ale sie panu nie dziwie.

>P.S. Proponuje koledze HeŽSk'owi na 10 min. wejsc na ircowy kanal
>#polska. Tam to sie dopiero mozna nauczyc bluzgac. Az sie we lbie
>kreci. W kazdym razie ja skonczylem z ircem.

  Oczywiscie, kilka slowek pozostalo. Ach te przyzwyczajenia...

  HeSk

  P.S. Proponuje rozeslac to jeszcze na:
            *.religia, soc.culture.polish, alt.* i gdzie sie tylko da.
            Na pewno zyska pan popularnosc... :o((( piszac "telepies".