Re: Kilka slow o "bluzgach" na pl.rec.radio.amatorskie i o telepsie.

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 20:26:01 MET DST

On Fri, 03 Apr 1998 07:56:16 GMT, silk_at_friko.onet.pl (HeŽSk) wrote:

> Popracowac za darmo - by miec za darmo dostep do Internetu,
Ciekawa filozofia. Jak sie nazywa?

> albo zmienic "zaje..." monopoliste na innego. Wykaz dostawcow
> Internetu na www.ml.gov.pl - do wyboru, do koloru. Po co korzystac
> z NNTP-Posting-Host: ppp35.bydgoszcz.tpnet.pl ?
Ktos tu powinien dac dobry przyklad.

> Oczywiscie - ktos bedzie pracowal, pan ma miec to za darmo.
Ale ze mnie gbur. Przeciez jak cos gdzies sprzedaja, a gdzie indziej
daja, to zawsze nalezy kupic. Nalezy pamietac o tych biedakach co beda
*musieli* wydac pieniadze. Grunt to spoleczna solidarnosc.

> Taka maksyma obowiazywala za "realnego socjalizmu"
> i obecnie powraca. Gratuluje wzorcow.
Kolega to taki szlachetny, ze az dech zapiera.

> Oczywiscie. Oczywiscie. Przyklad ... jak nie bluzgac. Gowniarski.
Sekunde... tylko zapisze...

> Proponuje zapisac sie do klubu "0800".
Zeby korzystac za darmo?! Oj kolega jakis dwulicowy dzisiaj.
Nieladnie.

> Oczywiscie "zaje..." to, popularne slowko ... spod budki z piwem.
No prosze jak sie przyjelo. Tak sie to 'zaje...' koledze spodobalo, ze
juz teraz nie ma zadnych oporow przed wypisywaniem. A wydawalo sie, ze
to takie nieladne slowo.

> Jest zwyklym chamstwem. Ale sie panu nie dziwie.
W tej kwestii opinia kolegi nie ma znaczenia. Moglaby zostac uznana za
stronnicza.

> Oczywiscie, kilka slowek pozostalo. Ach te przyzwyczajenia...
Slowek typu 'zaje...' nie uzywa sie na ircu, bo kropki sa tam
niemodne.

> HeSk
>
> P.S. Proponuje rozeslac to jeszcze na:
> *.religia, soc.culture.polish, alt.* i gdzie sie tylko da.
> Na pewno zyska pan popularnosc... :o((( piszac "telepies".
Musze przyznac, ze sporadycznie aczkolwiek czasem kolega ma genialne
pomysly. Obiecuje to rozwazyc.