Re: Poszukuje steronika do monitora Philips Brillance 105...

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 10:59:40 MET DST

>W każdym razie moja spalona 14'' nie była DDC, i nie miała
>zabezpieczenia przed za dużym odchylaniem. No i trzasła (nawet był
>dym!), ale, jak zauważyłem na wstępie, nie ma co panikować, bo od paru
>lat monitory tak się załatwić nie dadzą. Po prostu monitor,
>potraktowany np. 85Hz gdy potrafi tylko 75Hz - nic nie wyświetli i
>tyle. A pamiętacie thread 'wirus niszczący monitory'? Nici z tego, co
>zreszta już dawno temu zostalo powiedziane. Koncze, bo zaczynam
>nudzic. Pozdrowienia,

Zaraz, zaraz, to jakiej firmy miales te czternastke i na ile Hz
ja pusciles ? Puszczalem stara analogowa 14" made by dewoo
na 85 Hz i nie mialem takich atrakcji po prostu tracil synchronizacje
lecz nic poza tym. Czy to znaczy ze moj byl gorszy ;) ?

          CU L8r :)
       Jacek Dabrowski
   also known as Surgeon
   surgeon_at_box43.gnet.pl