Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 01:31:22 MET DST
>Czy ktoś wie, jak skonfigurować Outlooka, tak aby
>można było wstawić Podpis z menu Wstaw ???
>U mnie opcja ta jest nieaktywna (nie da się jej uruchomić).
>
>-- (wpisany ręcznie)
>Łukasz Kasperek vel cASper
>lkasp_at_kki.net.pl
>http://www.kki.net.pl/lkasp
>If U hate Micro$oft see my WEB Site.
Temat był poruszany nie dawno na liście . Twój komputer naprawde nie wie
jak się nazywasz . Pewne dane należy wprowadzić z klawiatury . W głównym
menu wybierz Narzędzia -> Papeteria -> Klawisz podpis . Otworzy się nowe
okno ; zaznacz Dodaj ten podpis do wszystkich wychodzących wiadomości .
W oknie poniżej wpisz treść swojego podpisu , adres e-mail . Potem
klawisz O.K. , potem klawisz Zastosuj i klawisz O.K. I to naprawde
wszystko . Powodzenia .
Stosujesz nie właściwy format kodowania polskich liter .
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:09:02 MET DST