Re: Podpis w Microsoft Outlook Express - off-topic

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 11:45:22 MET DST

>Czy ktoś wie, jak skonfigurować Outlooka, tak aby
>można było wstawić Podpis z menu Wstaw ???
>U mnie opcja ta jest nieaktywna (nie da się jej uruchomić).
>
>-- (wpisany ręcznie)
>Łukasz Kasperek vel cASper
>lkasp_at_kki.net.pl
>http://www.kki.net.pl/lkasp
>If U hate Micro$oft see my WEB Site.

Widzisz Łukasz. Bądź konsekwentny.
Skoro nie nawidzisz Microsoftu to przynajmniej "unieś się honorem" i nie
używaj ich programów.
Wkurzają mnie ludzie, którzy najbardziej krzyczą na ten temat. Wydaje im
się, że Microsoft chce zniszczyć naszą planetę, a Bill Gates knuje kolejny
spisek przeciwko ludzkości (jakby już nie miał on innych problemów). To już
zaczyna być uciążliwe. Skoro wam nie odpowiadają programy tej firmy, to ich
nie używajcie, albo przynajmniej nie piszcie tak o nich. Wolny wybór.
Troszeczkę mi to przypomina ludzi, którzy na każdym kroku narzekają na nasz
kraj "bo to jest Polska"... bardzo proszę - mogą wyjechać! W czym problem -
jeżeli im jest tak źle, to granice stoją otworem i niech tylko już tak nie
trują!!!

Przepraszam za tak straszny off-topic, ale piszę nie o pecetach, tylko do
ludzi znajdujących się na tej liście (a jest różnica i nie musisz Grzesiu
wysyłać e-maila z kategorii "NTG").

Pozdrawiam i proszę o ew. komentarze na priva,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>

PS. Jak jednak dostanę takiego posta, to będzie oznaczało, że skrypt
ukrywający się pod inicjałem G.S. jest jeszcze w początkowej fazie rozwoju i
nie rozumie tekstu. ;-)