Re: volty a blokada proca

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 09:47:55 MET DST

>Jak spróbujesz to koniecznie napisz (jak będziesz miał dostęp do komputera
>;)))

To w sumie jest średnio śmieszne... ;-))))

>Ważne bo wtedy może kolega Wit Witerski się zdecyduje....

Jeden przypadek... no ale być może... ;-)
Kolega miał płytę do 133MHz, bez obsługi MMXa (podwójnego napięcia). Dokupił
iP200MMX.
Jak na razie wszystko działa (od ferii), z tym, że MMX jest wykrywany, ale
jak by nie ustawić zworek, prędkość wynosi 90-133MHz. :-(
Prędkość jest może troszeczkę off-topic, bo uzależnione jest o płyty
głównej, ale fakt, że to działa na pojedynczym napieciu juz coś znaczy...
Mimo wszystko, poczekam na więcej takich przypadkow...

>Bo ja puszczałem na 3,3 MMX i działał, a słyszałem że można tak ominąć
>blokadę, ale to tylko tak gdzieś tam. W każdym razie jednemu kolesiowi
>dopiero na 3,3 działało wszystko stabilnie.

Szlif? Czy to możliwe, że nie był to MMX?

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>