Re: volty a blokada proca

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 22:44:42 MET DST

Wit Witerski napisał(a) w wiadomości: <6fvjnn$vpe$1_at_rekin.onet.pl>...

>To w sumie jest średnio śmieszne... ;-))))

No może.... ;))))

>Jeden przypadek... no ale być może... ;-)
>Kolega miał płytę do 133MHz, bez obsługi MMXa (podwójnego napięcia).
Dokupił
>iP200MMX.
>Jak na razie wszystko działa (od ferii), z tym, że MMX jest wykrywany, ale
>jak by nie ustawić zworek, prędkość wynosi 90-133MHz. :-(
>Prędkość jest może troszeczkę off-topic, bo uzależnione jest o płyty
>głównej, ale fakt, że to działa na pojedynczym napieciu juz coś znaczy...
>Mimo wszystko, poczekam na więcej takich przypadkow...

A nie mówiłem?? No z tej płyty to już chyba więcej nie wyciśnie.... ;)

>Szlif? Czy to możliwe, że nie był to MMX?

Nie, MMX i nie szlif, tylko że z blokadą i podobno puszczenie większego
napięcia pozwala na jej ominięcie, tzn możesz taktować procesor (nie płytę)
x ile dusza zapragnie, ale tego nie sprawdzałem.
No to bądź twardy jak Roman Bratny i zostań pionierem overclockingu (może
stworzymy stronę Hall of Fame dla overcolocker'ów?)

Np. Pierwsze miejsce:
1. Ja swojego 386 puszczam na PII 400 Mhz.

>Pozdrawiam,
>Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>

Również pozdrawiam

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław