Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 10:12:42 MET DST

> PS. Gdyby ktos nie zrozumial to Znik prowadzi dosc ciezka
> i niewdzieczna prace porzadkowania polskiego internetu.

Ha, ha, ha, ha!!!! To dobre!
Mówimy o tej samej osobie?
Dziennie Grzesio wysyła chyba z 10-15 postów na listę z treścią "Nie na
temat", "Nie ta grupa".
Załamać się można!!!
Czy jego posty są na temat? Niestety te teksty nie mają nic wspólnego z
pecetami. Może utworzymy grupę pl.to.nie.ta.grupa, gdzie Grzesiek będzie
rządzić i wysyłać posty sam dla siebie?
To on zaśmieca grupę - ew. uwagi to na priva.

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pl/witw>

PS. A ja podejrzewam, że G.S. to jakiś skrypt, reagujący na słowa Win,
Win95, Linux, soft, itp. ;-)