Re: --- Plyty MP3 ---

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 13:00:11 MET DST

At 05:43 98-04-02 +0200, you wrote:
>R.Zylla wrote:
>
>[...]
>
>Nie, na razie uprawia upierdliwe i namolnie lamerskie spamerstwo. Zaśmieca
>grupy uwagami nie na temat, cytuje jak ostatni lamer całe posty i przyprawia
>ludzi o ból zębów.
>Jak na razie jego 'porządkowanie polskiego internetu' polega na spamie pod
>hasłem 'nie ta grupa' i głupawych uwag zupełnie nie na temat w
>pl.comp.os.win95.

   grupy win95 nie czytam wiec sie nie wypowiadam.

   To co widze na PECECie, to jego uwagi na temat "nie ta grupa"
   gdy rzeczywiscie lepszym miejscem do tych konkretnych
   pytan bylaby grupa os.win95

>Nie widzę najmniejszego powodu do ciągłego czytania cytatów całych postów z
>dopiskiem 'nie ta grupa' i czterolinijkowym sigiem. O jego prywatnej wojnie z
>cleanerem, prowadzonej na grupach w ogóle szkoda piszczeć :-(

  Tradycyjnie radze zalozyc filtr.

>RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
>mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl

PS Oczywiscie wolalbym gdyby Znik odpowiadal bardziej merytorycznie
   i uwagi do autorow wysylal prywatnie, ale ... jak nie mozna tego
   wymusic to trezba sie z tym pogodzic.
   Byc moze Stworca mial cos na mysli, gdy myslal o Zniku.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============