Re: ATX

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 18:55:12 MET

Dnia Wed, 18 Mar 1998 22:41:03 +0100, "Piotr Przyłucki"
<piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> pisal:

>A co ma tu wspolnego kabelek od resetu do plyty ?
>Przeciez mowie, ze PROGRAMOWY reset (z klawiatury)
>powoduje odlaczanie zasilania. Nie chodzi mi o to, ze
>komputer sie wylacza, tylko, ze na chwile znika zasilanie,
>tak jak to jest przy zwyklym resecie "mechanicznym".
???????? nie bardzo rozumiem zsilanie czego ma zanikac przy zimnym
resecie ?????????
>Ale wlasnie sie dowiedzialem, ze to jest sprawa obudowy.
>Tylko teraz nie wiem, czy niektore obudowy tak maja
>czy tylko moja jest zepsuta.

znaczysie goracy ;), nie slyszalem o podobnej przypadlosci ATX'ow -
moj rowniez jej nie posiada - czyli twaja obudowa jest ... do
naprawy/wymiany. Czym charakteryzuje sie ow zanik zasilania ?

Pozdrowienia - Bernard

jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
fragment NIEBO z mojego adresu.