Re: ATX

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 23:00:41 MET

>znaczysie goracy ;), nie slyszalem o podobnej przypadlosci ATX'ow -
>moj rowniez jej nie posiada - czyli twaja obudowa jest ... do
>naprawy/wymiany. Czym charakteryzuje sie ow zanik zasilania ?

Teraz juz jest wszystko jasne. Po prostu pewne obudowy, a scislej
zasilacze ATX maja taka wredna ceche, ze w trakcie resetu wylaczaja
zasilanie do napedow. Ja akurat trafilem na taka obudowe.
Wiec ludzie kochani, jezeli macie zamiar kupowac obudowe ATX'owa
to nie omieszkajcie sprawdzic tego szczegolu. Przeciez serce sie kraje
jak sie slucha biednego dysku podczas resetu !!

     |__)| Piotr Przyłucki tlalok_at_kki.net.pl