Re: ATX

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 22:41:03 MET

A co ma tu wspolnego kabelek od resetu do plyty ?
Przeciez mowie, ze PROGRAMOWY reset (z klawiatury)
powoduje odlaczanie zasilania. Nie chodzi mi o to, ze
komputer sie wylacza, tylko, ze na chwile znika zasilanie,
tak jak to jest przy zwyklym resecie "mechanicznym".
Ale wlasnie sie dowiedzialem, ze to jest sprawa obudowy.
Tylko teraz nie wiem, czy niektore obudowy tak maja
czy tylko moja jest zepsuta.

     |__)| Piotr Przyłucki tlalok_at_kki.net.pl