Re: Pamieci do LX 6 Bylo:plyta pod PII

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 18:55:11 MET

Dnia 20 Mar 1998 18:29:32 GMT, "Piotr Misiewicz"
<#squonk_at_psk2.am.lodz.pl> pisal:

>....a tak
>
>- a niektore nie toleruja z EEPROMmem !!
>
>Co przeszedlem - sam wiem. Plyta Asus P2LX97 3xdimm 32mb z w/w - nie dalo
>sie zainstalowac windy !
>Wieszal sie przy kofigurowaniu "pluc i lapac" Dopiero koledzy poradzili mi
>aby sprobowac na kosciach bez EEPROMu (w obu przypadkach SDRAMy) - i po
>klopocie.

taaaak - swoja droga producenci plyt tzw. markowych mogliby co nieco
wiecej wysilku wlozyc w informacje tego typu ...

Pozdrowienia - Bernard

jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
fragment NIEBO z mojego adresu.