Zoom ktory nie chce bzykac

Autor: DAREK (darles_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 19:27:37 MET

Hi

Mam modem ZOOM V.34I (28.800) chodzi w miarę dobrze jedyne co mi
spędza sen z powiek to wrodzona niechęć tego bydlaka do 'bzykania'.
Podczas łączenia się z tpsa milczy jak zaklęty mimo że potencjometr
siły głosu mam na max jest to troche upierdliwe bo nigdy nie wiem czy
łączenie przebiega poprawnie czy już jestem w polu.
Dodam tylko że jak zainstaluję go jako modem standartowy 28.800 to
podczas zestawiania połączenia słychac jak bzyka ale nie wiem czy
wtedy korzysta on z max swoich mocy.
A oto jego string gdy jest zainstalowany jako V.34I
 Send: AT &F E0 V1 &D2 &C1 W1 S0=0 S95=47<cr>

i jako standart
Send: ATE0V1<cr>

Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i go rozwiązał.

Instalowałem ten modem jako różne typy ZOOM'a i zawsze z tym samaym
skutkiem brak bzyczenia.
_

DAREK
 e-mail: darles_at_priv.onet.pl