Re: Zoom ktory nie chce bzykac

Autor: DAREK (darles_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 21:34:18 MET

Hi

Na początku chciałem podziękować za wszystkie odpowiedzi ale żadna z
nich jak do tej pory nie zadowala mojego modemu na tyle żeby bzyknął.

Oczywiście wiem że są stosowne komenty typu AT jak L3 i M2 ale gdy je
wpisuje w oknie ustawień modemu nic nie skutkuje :-(( poszedłem dalej
zajrzałem w rejestry ale gdy tam zmienię string to winda odmienia go
na ten sprzed mojej interwencji.

Odkryłem jedną ciekawostkę gdy łączę się HyperTerminalem z kumplem
modem dalej milczy ale gdy on dzwoni do mnie wtedy mój bzyczy.

PS.
Jeszcze jedno gdy kliknę połącz to słychać przez chwilę sygnał linii
ale dźwięk ten urywa się w momencie wybrania pierwszej cyfry a w opcji
'modem standartowy' słychać dokładnie co dzieje się na linii.
Tak też sprawdzałem nowe ustawienia tz. po wybraniu kilku cyfr
rezygnowałem z połączenia gdy nic nie słyszałem aby nie nabijać kasy
telepsu.
I tu kolejne pytanie czy słyszycie wybieranie numeru w buzerku od
modemu?
_

DAREK
 e-mail: darles_at_priv.onet.pl