Re: Zoom ktory nie chce bzykac

Autor: sp5sjt_at_friko.onet.pl
Data: Thu 26 Mar 1998 - 00:16:20 MET

On 1998-03-25 darles_at_friko.onet.pl(DAREK) said:
(...)
 da>Hi
 da>Mam modem ZOOM V.34I (28.800) chodzi w miarę dobrze jedyne co mi
 da>spędza sen z powiek to wrodzona niechęć tego bydlaka do 'bzykania'.
 da>Podczas łączenia się z tpsa milczy jak zaklęty mimo że potencjometr
 da>siły głosu mam na max jest to troche upierdliwe bo nigdy nie wiem
 da>czy łączenie przebiega poprawnie czy już jestem w polu.
 da>Dodam tylko że jak zainstaluję go jako modem standartowy 28.800 to
 da>podczas zestawiania połączenia słychac jak bzyka ale nie wiem czy
 da>wtedy korzysta on z max swoich mocy.
 da>A oto jego string gdy jest zainstalowany jako V.34I
 da>Send: AT &F E0 V1 &D2 &C1 W1 S0=0 S95=47<cr>
 da>i jako standart
 da>Send: ATE0V1<cr>
 da>Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i go rozwiązał.
 da>Instalowałem ten modem jako różne typy ZOOM'a i zawsze z tym samaym
 da>skutkiem brak bzyczenia.
 da>_
 da>DAREK
 da>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 da>e-mail: darles_at_priv.onet.pl
 da>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czesc !
A sprobuj:
AT&C1&D2W1X4S11=50M2
Z Twojego listu wynika, ze masz wylaczomy podsluch a standardowe komendy dla
glosnika sa:
M0 - glosnik zawsze wylaczony
M1 - glosnik wlaczony przy wybieraniu, oraz po wybraniu i w trakcie
     negocjacji
M2 - glosnik zawsze wlaczony
M3 - glosnik wlaczony tylko po wybraniu i w trakcie negocjacji.
Mam modem Zoom Comstar 620, dziala swietnie.
S’awek SP5SJT.
PS. Initstring zakoncz tak jak swoj przez <cr>.
Jak glosnik bedzie dzialac, zmien koncowe M2 na M1.
Gdyby byly klopoty z wybieraniem, zwieksz liczbe po S11= (jest S11=50).

Net-Tamer V 1.10.1 - Test Drive