Re: Jak to jest z Ftp ?

Autor: Rafał Czeczótka (michu_at_localhost.localdomain)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 19:59:38 MET

Adam Stan (mezzo_at_polbox.com) wrote:
: Mam mały mętlik w głowie,a sprawa wygląda tak :
[ciach]
: W związku z tym mam pytanie.
: Czy to ,że się połączę z serwerem lub nie,zależy od jakiegoś 'widzi mi się'
: serwera',czy może po ściągnięciu pliku serwer pozostawia jakiś 'ślad' by
: następnym razem nie dopuścić do logowania (przypuszczam ,że nie ma to
: związku z obciążeniem serwera ),a może jest coś takiego jak 'zakaz logowania
: wielokrotnego' ???
[ciach]

To zależy od serwera i jakości łączy. Konkretnie:
1. na ftp.funet.fi może być zalogowanych jednocześnie bodaj 100 użytkowników
   ftp i wszystkie próby powyżej tej ilości są odrzucane (często serwery
   takie pracują "na granicy możliwości", tzn. cały czas jest tam ok. 100
   userów i trzeba "bić się o miejsce").
2. Na niektórych serwerach możesz mieć ustawione kwoty czasowe lub ilościowe
   (np. 10MB lub 20min).
3. Ściągasz dane z powolnego/odległego serwera. Po przekroczeniu określonego
   czasu, kiedy host nie możne stwierdzić żadnej "aktywności na połączeniu
   z twoim komputerem" serwer stwierdza, że połączenie zostało zerwane
   i rozłącza je.

--
                                Pozdrowienia
                               Rafał Czeczótka