Jak to jest z Ftp ?

Autor: Adam Stan (mezzo_at_polbox.com)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 11:28:51 MET

Mam mały mętlik w głowie,a sprawa wygląda tak :
dzwonię na jakis serwer,loguję się jako 'anonymous' -->:-)
ściągam plik -->:-)
po czym serwer mnie rozłącza :-(
ponownie się loguję jako 'anonymous'-->accsess denied :-0
(wszystko to za pomocą jakiegoś klienta Ftp np.CuteFtp albo BulletProof)
teraz uruchamiam terminal Ftp (wszystkie kroki jak powyzej) i jest OK
ale znowu po ściągnięciu paru plików mnie rozłącza i nie mogę się ponownie
połączyć
tymczasem teraz przy pomocy klienta Ftp jest OK.
W związku z tym mam pytanie.
Czy to ,że się połączę z serwerem lub nie,zależy od jakiegoś 'widzi mi się'
serwera',czy może po ściągnięciu pliku serwer pozostawia jakiś 'ślad' by
następnym razem nie dopuścić do logowania (przypuszczam ,że nie ma to
związku z obciążeniem serwera ),a może jest coś takiego jak 'zakaz logowania
wielokrotnego' ???
Byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi (najlepiej na e-mail).
Dzięki.