Re: Anegdota o UDMA

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 20:36:59 MET

>Zarówno VX Pro, jak i VX Pro+ są to chipsety VIA VPX.

coś mi tu mocno nie gra, a co to sprawdzę jeszcze, ale to nie może być
prawda ...a moĹźe ?
>... i montują je (te same chipsety VXPro) różni producenci, jak Acer
acer produkuje własne chipsety (nie twierdzę że również nie montuje tamtych)
w ALi (Acer Laboratories chyba ?) i są to ALLADINy

Cooger

P.S. Orginalny text z www.motherboards.org o "non intel chipsets":
PCChips VXPro (similar to VIA VP-1, using unauthorized or licensed design
from VIA)
ALi HXPro (similar to Alladin III, could possibly be a PCChips copy of it) -
features a "single SIMM" technology
ALi TXPro (similar to Alladin IV, could possibly be a PCChips copy of it)
Mysterious VXTwo chipset – still an unknown, probably another PCChips
product
PCChips VXPro+