Re: Czcionki do win - gdzie sa do wziecia?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 12:59:27 MET

andy wrote:

> Zgoda, ale ja rowniez uzywam roznych czcionek, do zaprojektowania
> banerow powitalnych na roznych podstronach, w postaci gifa i tu juz
> nie bedzie mialo znaczenia, czy ktos te czcionki ma czy nie. Wlasnie
> do przygotowania tych bannerow zabraklo mi atrakcyjnych czcionek.

> Dalej uwazasz, ze nie mialem racji...? :)
no mowa, bo w takim razie to pytanie na pl.comp.os.win95 albo
pl.comp.grafika

<prowokacja> normalny człowiek jak potrzebuje fajne czcionki sciąga
sobie
freefonts i sharefonts z www.gimp.org </prowokacja>

Bart

--
"Polska stała na skraju przepaści ... zrobiliśmy wielki krok naprzód"
General.Bart_at_ThePentagon.com || http://rainbow.mimuw.edu.pl/~bart