Apgrejd........

Autor: Tomek (tomek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 15:26:31 MET

Witam!!!!

Wlasnie przymierzam sie do remontu mojego blaszaka. Zamierzam kupic procesor
P200 MMX, ktory bedzie pracowal na 266. Niektorzy polecaja mi jednak AMD K6
mowiac, ze jest lepszy. Wiem, ze w testach wypada niezle, ale na poczatku
Cyrix tez wydawal sie niezly a okazal sie porazka. Jesli ktos posiada K6 to
prosilbym o kontakt.....
Co do plyty to przede wszystkim musi sie dobrze podkrecac. BTW: jak to jest
z TXami. Mam dysk
Seagate, ktory jest na "czarnej liscie" incompatibile z chipem TX:( O ile
wiem to chodzi o roznice w napieciu 3,3V z ktorym nie dziala twardziel. Nie
moznaby na przyklad jakos tego "ominac" i zmusic
twardziela do dzialania? Jesli ktos wie to prosilbym o posty na ten
temat.....
A jesli sie nie da to prosilbym o porady na temat plytek z chipami VX
(podobno Explorer II P51430 VX jest niezly).....

Zapraszam rowniez na priva <atommy_at_kki.net.pl>

Z gory dziekuje.

Pozdrawiam!!!!!

Tomek Tyszkiewicz