Re: Czcionki do win - gdzie sa do wziecia?

Autor: andy (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 18:14:59 MET

On 20 Mar 1998 16:24:13 +0100, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl (Romek) wrote:

> Nie wiem jak to wyrazic ale chyba sie bardzo pomyliles.
>
> Jesli chcesz uzywac czcionek TrueType, ktore masz w swoim
> komputerze i na swojej drukarce to wolna wola.
>
> Ale jak liczysz ze ktos bedzie mial TWOJE czcionki
> w SWOIM komputerze przy ogladaniu TWOICH stron w WWW
> to sie gleboko mylisz.

Zgoda, ale ja rowniez uzywam roznych czcionek, do zaprojektowania
banerow powitalnych na roznych podstronach, w postaci gifa i tu juz
nie bedzie mialo znaczenia, czy ktos te czcionki ma czy nie. Wlasnie
do przygotowania tych bannerow zabraklo mi atrakcyjnych czcionek.

> Po prostu tu sa normalni ludzie rozumiejacy jak dzialaja
> przegladarki WWW

Dalej uwazasz, ze nie mialem racji...? :)

ak