Re: Czcionki do win - gdzie sa do wziecia?

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 16:22:39 MET

At 12:24 98-03-20 +0100, you wrote:

>A mnie tak. Mowisz to tak jakbys na swojej stronie mial tylko obrazki
>i ani jednej litery. Sporo ludzi robi swoje strony w windowsach, ja
>niestety w tej chwili rowniez i pytanie o dodatkowe czcionki nasunelo
>mi sie wlasnie podczas projektowania strony, gdyz poczulem niedosyt
>jesli chodzi o wzory czcionek.

  Nie wiem jak to wyrazic ale chyba sie bardzo pomyliles.

  Jesli chcesz uzywac czcionek TrueType, ktore masz w swoim
  komputerze i na swojej drukarce to wolna wola.

  Ale jak liczysz ze ktos bedzie mial TWOJE czcionki
  w SWOIM komputerze przy ogladaniu TWOICH stron w WWW
  to sie gleboko mylisz.

>Sadzilem, ze wiecej osob zakladajacych strony bedzie tym
>zainteresowanych, lub ze juz sie tym w przeszlosci zainteresowali i
>znaja odpowiedz na postawione pytanie, ktore wlasnie z powodu
>projektowania strony zadalem m.in. rowniez na pl.comp.www.

  I dlatego nikt ci nie odpowiedzial bo nie domyslal
  sie ze myslisz o takich bzdurach jak narzucanie innym
  jaka niestandardowa czcionka moga ogladac twoje strony.

>Ale widac wszyscy tu odpowiadajacy projektuja strony dla czytajacych
>je wylacznie spod lynxa. ;)

  Po prostu tu sa normalni ludzie rozumiejacy jak dzialaja
  przegladarki WWW

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============