Re: Pytanie

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 06:57:17 MET

>Nadruki na różnego typu materiałach (koszulkach, kubkach ceramicznych,
>znaczkach...) robi w Warszawie firma mojego ojca :-)
>Przejście podziemne pod Dworcem Centralnym od strony Emilii Plater
>(nie pytajcie mnie, jaki to adres, OK?), pawilon nr 1.

Chyba tam kiedyś byłem, bo chciałem zeskanować jedną pocztówkę.
Dali mi jakieś fantazyjne ceny (o 1 zero zbyt wysokie), że wyszło na to,
że chyba bardziej mi się będzie opłacało kupić skaner... ;)))

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>

PS. Wyciąłem zbędne rzeczy, żeby się nikt mnie nie czepiał.