Re: Re: Pytanie

Autor: Michal H. Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 00:03:43 MET

On Fri, 20 Mar 1998 06:57:17 +0100, "Wit Witerski"
<witw_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Chyba tam kiedyś byłem, bo chciałem zeskanować jedną pocztówkę.
>Dali mi jakieś fantazyjne ceny (o 1 zero zbyt wysokie), że wyszło na to,
>że chyba bardziej mi się będzie opłacało kupić skaner... ;)))
Firma zwie sie chyba Orfi.
Ceny maja zabojcze - cena koszulki z nadrukiem 21-22 pln /nie
pamietam/. Sam nadruk 16 pln. Skanowanie ze zdjecia tez jakos slono.
Papier HP - wprasowanki kosztuje duuuzo mniej /ok.3 pln za A4?/
Bylem tam kiedys, chcialem cos zamowic, ale pan obslugujacy sprawial
okropnie zlego z powodu, ze przeszkodzilem mu w kontemplacjach.
Zrezygnowalem...
Michal H. Chrominski
mchrom_at_sgh.waw.pl