Re: Pytanie

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 21:49:26 MET

Dnia Thu, 12 Mar 1998 00:53:12 +0100, "Adam Szewczak"
<horses_at_friko.onet.pl> napisał:

>Przepraszam, ale czy ktoś jakiś czas temu nie pytał się o firmę zajmującą
>się nadrukami na podładkach po myszy oraz na czapkach i koszulkach?
>
>Gdzieś czytałem ten post tylko go teraz nie mogę znaleźć.

Uwaga! Będzie reklama!

Nadruki na różnego typu materiałach (koszulkach, kubkach ceramicznych,
znaczkach...) robi w Warszawie firma mojego ojca :-)

ORFI s.c.
Przejście podziemne pod Dworcem Centralnym od strony Emilii Plater
(nie pytajcie mnie, jaki to adres, OK?), pawilon nr 1.
tel. 25-66-87

http://www.orfi.polbox.com (strona mojego autorstwa :-) ) - tu jest
więcej informacji i cennik.

Pozdrawiam,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/