Re: Czy ktoś ma kartę tuner tv

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 13:22:55 MET

andy wrote:

> A co sadzicie o kartach TV, ktore mozna obejzec na
> http://www.gasco.com.pl/index2.html
> Mam w szczegolnosci na mysli Fly Video II.

Mam i chwale sobie. Co prawda uzywam glownie do ogladania TV w okienku
przy pracy z innymi aplikacjami ale dzieki temu juz duzo programow
obejrzalem. Moj syn uzywa tego w trybie pelnoekranowym jako TV. Chwali
sobie. Dodatkowo jest do tego pilot.
Na powazniejsza zabawe z AVIkami nie mialem jeszcze czasu.

> Ineresuja mnie glownie karty TV, ktore maja mozliwosc przylaczenia
> dekodera TXT z polskimi znakami - Fly Video podobno ma taki TXT,

Ma jako opcje- chyba cos kolo 100 zl.

> Fly Video moze zdaje sie wyswietlic wszystkie kanaly jednoczesnie, z
> czego 4 okienka moga zawierac ruchomy obraz (dzwiek oczywiscie tylko z
> jednego z nich).

Chyba (a prawie na pewno) tylko jedno ruchome

--
Pozdrowionka
   Janusz