Re: Monitory 15''/17"

Autor: Arkadiusz Dabrowski (dobrov_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 20:50:31 MET

On 18 Mar 1998 20:39:52 +0100, surgeon_at_box43.gnet.pl (Jacek Dabrowski)
wrote:

>Nie zauwazylem takich problemow.
>Moze siedziales za blisko ekranu ;-)

Nie. Pooglądaj w niższych rozdzielczościach (np. tryb tekstowy 80x25
znaków). Wtedy z pewnością zauważysz i - co więcej - przyznasz, że to
denerwuje, gdyż jest strasznie wyraziste.

>^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>Ale mi sie text udal :-D Ale do rzeczy. Pana-Flat Panasonica
>a Trinitron SONY to DWIE ROZNE RZECZY !!!!
>Ja osmieszam Panasonica a nie Sony :-P

Sugeruję więc poprawniejszy, choć niezbyt słuszny argument:
Panasonic ma dziadowski, płaski kineskop. Walec rules !!!

>Masz calkowita racje. Moje wlosy naprawde bardziej sie blyszcza
>po uzyciu Pantene Pro-V z prowitaminami. :-)

Niech będzie. To argumentujmy po twojemu:
Croma Clear rules !!! To zupełnie nowa, rewelacyjna technologia. Nie
próbujcie nawet porównywać do przestarzałych wytworów sony.

>Przyznaj jednak, ze to SONY pierwszy wprowadzil do publicznej
>sprzedazy kineskopy, bedace wycinkiem walca a nie kuli.

Przyznaję. Ale to nie gwarantuje jakości a priori.

>Z dwojga zlego wybierz raczej Samsunga :->

Wezmę pod uwagę tę uwagę.

>Osobiscie mam powazny dylemat NOKIA czy SONY.
>Jezeli mial bys jakies argumenty
>ktore by mnie przekonaly do zakupu NOKII to prosze,
>przeslij mi je na priva.

Nie mam doświadczenia z najnowszymi sony (sf100, czy coś takiego), ale 15"
(sfII) na której działam charakteryzuje się:
-brakiem korekcji mory (a mory są wyraźne) - nokia 449 (czy coś koło) to ma,
-centymetrowymi duchami w prawo od każdego pixla - nokia tego nie ma,
-gorszymi częstotliwościami odchylania,
-sporą rozbieżnością kolorów - nokia też to ma.

Jeśli chodzi o 17" - nie pamiętam modelu, ale kosztował ok. 4000zł to
możliwość regulacji zbieżności nic nie daje, bo nie można ustawić dobrze na
całej powierzchni ekranu a poza tym zaraz samo się rozłazi.
Większych doświadczeń z 17" nie mam, bo z nim nie przacuję.

Jeszcze jeden drobny argument: nokia ładniej wygląda.

A może pomyślisz o delcie :)

    +--\ /--\ +--\ +--\ /--\ | | Arkadiusz Dabrowski