Re: Monitory 15''/17"

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 18 Mar 1998 - 20:34:10 MET

>Zauważyłem w tym i kilku innych postach pewną ortodoksję połączoną z
>zaślepieniem. Nie zamierzam wychwalać żadnego konkretnego modelu monitora
>tylko argumentami zaapelować do bezstronności.
                                                             ^^^^^^^^^^^^^^^
Okay, okay. Przyznaje sie, pracuje w SONY ;-)
[to oczywiscie zart]

> [...]
>Nie sądze, żeby wina leżała po stronie krat graficznych, bo odstępu między
>liniami z karty regulować się nie da. Poza tym karty, z którymi mam do
>czynienia są powszechnie uważane za dobre: STB LightSpeed 128 i Matrox
>Milenium.
>Może i trinitron jest najlepszym kineskopem do ćwiczenia Auto Cada w
>1600x1200. Nie należy natomiast polecać go tej zdecydowanej większości,
>która ćwiczy worda, www i nade wszystko gierki. W trosce ich oczy i nerwy.
>A czarne paski w poprzek ekranu mnie denerwują - rzecz gustu. Innych

Nie zauwazylem takich problemow.
Moze siedziales za blisko ekranu ;-)

>Teraz trochę wtrętów:

>Pseudo-płaski ? Ty chyba trinitrona próbujesz ośmieszyć tym hasłem.
^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ale mi sie text udal :-D Ale do rzeczy. Pana-Flat Panasonica
a Trinitron SONY to DWIE ROZNE RZECZY !!!!
Ja osmieszam Panasonica a nie Sony :-P

>Czy ta zupełnie inna technologia jest gwarancją lepszej jakości?
>Ja ci na tej samej zasadzie dorzucę, że wnikające prowitaminy dobitnie
>świadczą o doskonałości szamponu, który je zawiera.

Masz calkowita racje. Moje wlosy naprawde bardziej sie blyszcza
po uzyciu Pantene Pro-V z prowitaminami. :-)

>Proponuję więc zostać przy subiektywnych odczuciach wzrokowych a nie rzucać
>sloganów o najlepszej technologii (wszyscy wiedzą, że najlepszą technologię
>ma Optimus SA ;)

Przyznaj jednak, ze to SONY pierwszy wprowadzil do publicznej
sprzedazy kineskopy, bedace wycinkiem walca a nie kuli.

>Mam wątpliwą przyjemność pracować od ponad roku przed monitorem sony. Marzę
>o uczciwej delcie i nieobolałych oczach. Niestety syn szefa wie lepiej.

Zmien szefa :-)

>A ja ciągle się waham: NEC E500 czy Samsung 500p.

Z dwojga zlego wybierz raczej Samsunga :->

>Żeby cię pocieszyć:

Ale ja sie ciesze :-D

>Z dwóch Sony i dwóch Nokii (trinitron), które mamy/mieliśmy w firmie, Nokie
>wypadają znacznie lepiej.

Osobiscie mam powazny dylemat NOKIA czy SONY.
Jezeli mial bys jakies argumenty
ktore by mnie przekonaly do zakupu NOKII to prosze,
przeslij mi je na priva.

CU L8r !

    Jacek Dabrowski
also known as Surgeon