Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1 !!!

Autor: Marek Guevara Braun (marek_at_atm.com.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 17:57:53 MET

Vindex wrote:

> A ja sie spytam w ten sposob : A jaki masz procesor? Bo jesli nie
> masz P2 albo chociaz mocno podkreconego MMX'a to na zakupie VooDoo
> 2 mozesz tylko stracic ca. 400 zl :)
> Im slabszy masz komputer tym wiekszy sens ma kupienie zwyklego
> VooDoo i wymiana procesora na szybszy.

Tu sie z toba nie zgodze - przy "wolnym" procesorze - typu Pentium
133 kupowanie w tej chwili Voodoo nie za bardzo ma sens - zobacz na
wyniki Quake2 fps na quake.org.pl dla wolnych procesorow "podkrecony"
Quake2 ma jakies 20-22 fps - czyli niepodkrecony Quake2 (wszystkie
efekty specjalne) bedzie mial ponizej 19 fps. Nawet jak osiagniesz
35 fps na Voodoo2 z P133 to bedzie to znaczaca roznica.

Co do kosztow upgrade cpu to P2 kosztuje przynajmniej 1000 zl czyli
tyle co Voodoo2, dodajmy plyte glowna i pamieci minimum 700 zl do
tego okazyjnie uzywany monster za 300-400 zl i kosztuje to ponad dwa
razy tyle co teraz karta Voodoo2 (a wiecej niz 35 fps i tak nie
bedziesz mial)

To wlasnie posiadacze szybkich Pentium MMX/Pentium 2 moga sobie
pozwolic na kupienie Voodoo.

:)

Marek 'Killian'