Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 19:51:15 MET

At 13:51 98-03-19 +0100, you wrote:
>Widze, ze niektorzy maja problemy z czytaniem moich listow

  A i owszem bo nie masz wlaczonego zawijania linii :)

  Ale to zart.

> (nie bede dolaczal oryginalu bo za dlugi). Mowilem w nim, ze znajda
> sie tacy, ktory na wiesc, ze w telewizorze jest 25 klatek na sekunde
> poderwa sie z krzykiem ze 50.
>Odsylam ich do podrecznikow nt. podstaw telewizji.

  Nie trzeba bo te podreczniki czytalem jak bylem dzieckiem

> NADAL JEDNAK WYSWIETLANYCH JEST 25 EFEKTYWNYCH KLATEK NA SEKUNDE.

  No i jak przed kamera cos szybko przelatuje to oko ludzkie
  zauwaza kolejne fazy ruchu jak przy oswietleniu lampa stroboskopowa.

>A co do tego waskiego gardla to nie mam pojecia o czym mowa.
>Wymagania naszych oczu nie zmieniaja sie w tempi rozwoju komputerow.

  chodzi o psychologiczne oddzialywanie na klienta.
       "nasza karta potrafi odswiezac obraz
        kilka razy szybciej niz twoj monitor"

   a co to jest waskie gardlo to nie musze chyba tlumaczyc.
   po angielsku to sie nazywa "bottle neck"

   A oznacza, ze calosc procesu jest hamowana
                 przez jeden z elementow systemu.

   wyobraz sobie swoj Pentium II z MMX 400 MHZ :)
   w ktorym masz karte grafiki SVGA Trident i chcesz
   grac w Kwaka

   czy sie z tym nie zgadzasz ?

Zeby nie byc posadzonym o to ze stoje po ktorejs ze stron sporu

   oswiadczam, ze nie gram w gry komputerowe i uwazam je za
   czysta strate czasu i mocy obliczeniowych komputera.

   Tak samo za bezsensowne uwazam wkladanie tunera TV i radia
   do wnetrza komputera.

--
Romek