Re: SPRZEDAWAJCIE VOODOO 1 !!!

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 15:13:27 MET

Simon napisał(a) w wiadomości: <35110f35.6348600_at_news.lublin.pl>...

>Kiedy i gdzie?
>Nie mam na razie ani 1 ani 2, przymierzam sie do kupna wlasnie Jazz
>Renegate, powiedzcie mi czy warto kupic tanszego (chyba gorszego,
>skoro tanszego) Renegate czy lepiej dolozyc i kupic Monsterka 2?

A ja sie spytam w ten sposob : A jaki masz procesor? Bo jesli nie masz P2
albo chociaz mocno podkreconego MMX'a to na zakupie VooDoo 2 mozesz tylko
stracic ca. 400 zl :) Im slabszy masz komputer tym wiekszy sens ma kupienie
zwyklego VooDoo i wymiana procesora na szybszy. A co do twojego pytania to
obie karty sa na tyle markowe ze jedyna roznica pomiedzy nimi powinny byc
sterowniki - zreszta wymienne :)

>Pozdrawiam.
>
> [Simon]

Pozdrowienia