Re: Windows98

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 16:01:52 MET

From: Grzegorz Szyszl'o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
>a co to ma wspolnego z grupa pecet ?
>czy mam zaczac pisac o zx spectrum na grupie g95 ?

a czy oni pisza o apple'u, amidze, atari lub commodorze ?
albo o programie, ktory nie chodzi na PC?

wydaje mi sie, ze grupa pl.comp.pecet nie jest jedynie do dyskutowania o
sprawach hardware'owych. Ludzie dyskutuja tu takze o softwarze, a windows 98
jest programem przeznaczonym wylacznie dla komputerow PC - sadze wiec, ze
zwiazek miedzy win98 a PC jest wystarczajacy.

Mozna lubic tzw. 'systemy' firmy M. lub ich nie lubic, sadze natomiast, iz
wielu czytelnikow tej grupy zainteresuje informacja o np. dokladnej dacie
wypuszczenia Win98, lub o kolejnych znalezionych w nim bug'ach.

Oczywiscie grupa pl.comp.[d]os.win95 powstala po to, by na niej dyskutowac o
tym programie i jego nastepcach. Dlatego tam powinny sie toczyc bardziej
szczegolowe dyskusje oraz tam powinni zglaszac sie ludzie, ktorzy maja
konkretny problem z tym programem.

Osobiscie uwazam, ze chyba sensowniej zajac sie tepieniem zamieszczania
HTML-u w listach, bezsensownego umieszczania podpisu PGP, cytowania calych,
dlugich wiadomosci, cytowania wiadomosci pod spodem zamiast na gorze,
uzywania sygnatur wiekszych niz 4 linijki, brakiem imienia i nazwiska w
naglowku lub podpisie, brakiem adresu e-mail w podpisie itd itp...

Jezeli sie myle w moich pogladach, prosze mnie poprawic - tak bysmy mogli
zakonczyc dyskusje, czy wolno wspomniec 2 slowami o windozie na tej grupie,
czy tez nie wolno.

Pozdrawiam,

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.