Re: Windows98 i DOS

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 15:46:57 MET

From: Gotfryd Smolik <smolik_at_stanpol.com.pl>
>On Wed, 18 Mar 1998, Przemyslaw Popielarski wrote:
>+Czy w windozie 98 bedzie jeszcze stary poczciwy DOS tak jak w win95 ?

> Mam update do pytania: czy komuś udało się zmusić Windows98
>do opuszczenia trybu graficznego ? W95 (również OSR2) pozwalał
>"wyjść" z okien do DOSa, W98 zachowuje się jakby dał HALT
>oraz wyłączył NMI i resztę przerwań... -:(

No wlasnie mi dokladnie o to chodzi. Nie o jakis tam emulator dosu w oknie,
bo ten jest nawet w NieTych. Chodzi mi o slawna i wielce pozyteczna opcje
'BootGUI=0' w MSDOS.SYS.
Czy to jeszcze dziala ? --> DOS powinien sie zglaszac chyba jako 8.0, bo
jako 7.1 to sie zglasza w OSR2...

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.