Re: Problem z drukarka Epson Stylus Color IIs

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 15:15:54 MET

From: Roman <roman_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl>

>Mam nastepujacy problem z drukarka atremantowa Epson Stylus Color IIs

[ciaaaaach]

hmm u mnie reakcje takie same jak te co opisales wywylywala w Epsonie
Stylusie Color 800 ...zesputa glowica, po tym jak sie na jej czesci
elektroniczne wylal atrament. To chyba malo pomyslna wiadomosc dla ciebie?

>Problem ten mam juz drugi raz za pierwszym razem oddalem drukarke do
serwisu
>(byla na gwarancji) podobno skasowali mi EPROM'a.

...albo wymienili glowice... ;)

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.