Re: Windows98

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 20 Mar 1998 - 01:33:42 MET

abe_at_ikp.pl (Przemyslaw Popielarski) writes:

> Jezeli sie myle w moich pogladach, prosze mnie poprawic - tak bysmy mogli
> zakonczyc dyskusje, czy wolno wspomniec 2 slowami o windozie na tej grupie,
> czy tez nie wolno.

Pewnie wolno - przeciez nikt nikogo nie bedzie za to karal smiercia.

Z drugiej strony, istnieje grupa Windows 95, i ona jest wlasciwa
do omawiania takich tematow. Jesli kogos Windows 95 (czy 98) interesuje,
to powinien chyba ja czytac.

Zostawmy raczej pecet'a na sprawy sprzetowe - jesli kogos nie beda
interesowac tematy takiego czy innego systemu operacyjnego, to nie
musi czytac poswieconych tym systemom grup.

Mysle, ze tak bedzie lepiej dla wszystkich - dla tych zainteresowanych
Windows, oraz niezainteresowanych nimi.

--
Krzysztof Halasa