Problem z drukarka Epson Stylus Color IIs

Autor: Roman (roman_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 12:17:20 MET

Mam nastepujacy problem z drukarka atremantowa Epson Stylus Color IIs
drukarka ta sama sprawdza wyczerpanie sie atramentu w pojemniku
wtedy sygnalizuje to odpowiednio, gdy skonczyl mi sie atrament
wymenilem pojemnik na nowy , drukarka dalej sygnalizowala koniec atramentu
troche podrukowala i stwierdzila calkowity brak atramentu (chociaz pojemnik byl
(jest) nowy) wlacza wtedy pause sma i przestaje drukowac, pausy nie da sie wylaczyc a wiec i nie da sie drukowac .
Problem ten mam juz drugi raz za pierwszym razem oddalem drukarke do serwisu
(byla na gwarancji) podobno skasowali mi EPROM'a.
W drukarce znajduje sie uklad M80B16 oczywiscie firmy Epson, jesli ktosc cos
wie o tym ukladzie prosilbym o informacje.

Hi :-)

Politechnika Slaska Technical Univeristy of Gliwice

Roman Nowak Home phone: +48 (32) 67-41-614

E-mail: robonet_at_gliwice.pl
        roman_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl

WWW: http:\\www.gliwice.pl\~robonet