Re: Matrox Mystique (stara) i odtwarzanie MPEGów

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 01:28:52 MET

W dniu Mon, 16 Mar 1998 13:46:59 +0100, "Piotrek Szymański"
<szyman_at_free.polbox.pl> napisał:

>Mam problem z kartą Mystique (170 MHz):
>Kartę reklamują, że potrafi odtworzyć MPEGi na pełnym ekranie płynnie
>(rozumiem około 30 fps), a tymczasem u mnie idzie z trudem 15 fps. Mam
>AMD-K5 133, 32 MB ramu, kartę Mystique 4 megową.
>Zainstalowałem wszystko z kompaktu od karty. Program do odtwarzania MPEGów z
>cd (jakiś CompCore) nie odtwarza płynnie na fullscreen, ActiveMovie też,
>jedynie taki driver XingMPEG działał na pełnym ekranie ale się zepsuł.
>
>TIA.
>
>Piotrek Szymański
>szyman_at_free.polbox.pl

Softwarowy dekompresory wymagają lepszych procków, a karta graficzna
tylko lepiej wymienia ekrany i coś tam robi z pikselami. Do poważnych
zabaw nadają się dedykowane karty, chociaż ostsnio się mówi o nowych
Cirrusach Logicach, ATi, ale wszystkie one zyskują dzięki intelowi.
Na moim cx133, MM 2MB wygląda wszystko elegancko, ale nie polecam ci
używania ActivMovie, dużo lepsze rezultaty daje XMPEG.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX Pisz do mnie na: X
XX mskura_at_friko2.onet.pl X
XX !!!czyli usun xxx przed adresem!!!X