Re: Totalna zwiecha!!!! DLACZEGO ?

Autor: Mariusz Grzeca (mg171783_at_bigfoot.com)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 08:58:42 MET

On 14 Mar 1998, mLaSkAtOr wrote:

> Co sie dzieje?
> Zainstalowalem system, wszystkie urzadzenia pod win 95 chodza poprawnie,
> nie ma zadnych konfliktow, plyta Soyo TX , procek 233 MMX Intel. Chwile
> pochodze i najczesciej sie wiesza na lysym Windows 95 gdy odpalam gre w
> karty lub chce powiekszyc okno, lub tez chce otworzyc plik tekstowy, wisi i
> nic , myszka sie nie rusza, wszystko stoi i wisi, cicho jest.... Co u
> licha?

1. Masz szlifa. Rozwiazanie - zmniejsz czestotliwosc.
2. TX 'gryzie' sie z niektorymi kartami graficznymi i muzycznymi. Mialem
tak z Expertcolor S3 Virge. Rozwiazanie - wyjmij karte muzyczna, jesli
dalej sie bedzie wieszac, to pozycz na chwile od jakiegos kumpla inna
karte graf - najlepiej tsenga i wloz ja zamiast swojej. Jesli sie nie
poprawi, to :
3. Jednak sa jakies konflikty sprzetowe. Rozwiazanie - ...

     / )| MARIUSZ GRZECA |( \
    / / | Email :=mgrzeca_at_bigfoot.com= | \ \
  \ / \ /