Re: Matrox Mystique (stara) i odtwarzanie MPEGów

Autor: Maciej Przyboś (maciejp_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 17 Mar 1998 - 19:53:44 MET

>Mam problem z kartą Mystique (170 MHz):
>Kartę reklamują, że potrafi odtworzyć MPEGi na pełnym ekranie płynnie
>(rozumiem około 30 fps), a tymczasem u mnie idzie z trudem 15 fps. Mam
>AMD-K5 133, 32 MB ramu, kartę Mystique 4 megową.
>Zainstalowałem wszystko z kompaktu od karty. Program do odtwarzania MPEGów
>cd (jakiś CompCore) nie odtwarza płynnie na fullscreen, ActiveMovie też,
>jedynie taki driver XingMPEG działał na pełnym ekranie ale się zepsuł.

Nie odtwarzaj MPG w trybie HiColor. Używaj tylko True lub 256 kolorów.
Mystique nie radzi sobie dobrze w tym trybie. Gdzieś rok temu przeczytałem
że to wina sterowników, ale chyba to chyba nie możliwe bo by to Matrox na
pewno poprawił. Ogólnie jednak karte coraz częściej nazywa się nie Mistique
lecz Mistake.

Maciej
maciejp_at_pg.gda.pl