Matrox Mystique (stara) i odtwarzanie MPEGów

Autor: Piotrek Szymański (szyman_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 13:46:59 MET

Mam problem z kartą Mystique (170 MHz):
Kartę reklamują, że potrafi odtworzyć MPEGi na pełnym ekranie płynnie
(rozumiem około 30 fps), a tymczasem u mnie idzie z trudem 15 fps. Mam
AMD-K5 133, 32 MB ramu, kartę Mystique 4 megową.
Zainstalowałem wszystko z kompaktu od karty. Program do odtwarzania MPEGów z
cd (jakiś CompCore) nie odtwarza płynnie na fullscreen, ActiveMovie też,
jedynie taki driver XingMPEG działał na pełnym ekranie ale się zepsuł.

TIA.

Piotrek Szymański
szyman_at_free.polbox.pl