Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 15 Mar 1998 - 07:43:38 MET

>Nie napisałeś, poza tym, ten sam papier nie musi być równie dobry dla obu
>drukarek... Dla wydruków 'fotograficznych' HP zaleca _swój_ papier Glossy -
na
>nim nawet wydruki z mojej 550C są rewelacyjne (jak na taki staroć). Wydruk
>HPDJ850 czy 870Cxi to już naprawdę duża przyjemność.

Jaka w tym jest filozofia?
HP zaleca SWÓJ papier, bo na nim zarabia - a co ma napisać?
Ten sam papier pod marką Epson, albo Lexmark jest już dużo gorszy i używanie
go powoduje zepsucie drukarki... ;)

>[...]
>
>Odfrunie, jak głowicę szlag trafi...

Albo jak mu się zepsuje radio, czy też pobrudzi spodnie...

>To nie jest odpowiedź na moje pytanie...

Swoje pytanie skieruj do firmy zajmującej się wymianą głowic (czyli
domyślnie serwisu Epsona).

>[...]
>
>To dlaczego nie daje gwarancji na głowice?

A jak to sobie wyobrażasz?
Jak ktoś nie czyta instrukcji, nie umie się obchodzić z drukarką, albo
drukuje jedną stronę na miesiąc (i dlatego kupił drukarkę za 12 baniek...)
to jest jego problem, a nie firmy Epson...

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>