Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 16 Mar 1998 - 01:47:45 MET

"Wit Witerski" <witw_at_friko2.onet.pl> writes:

> A jak to sobie wyobrażasz?
> Jak ktoś nie czyta instrukcji, nie umie się obchodzić z drukarką, albo
> drukuje jedną stronę na miesiąc (i dlatego kupił drukarkę za 12 baniek...)
> to jest jego problem, a nie firmy Epson...

Moment... Mam rozumiec, ze gdybym kupil sobie drukarke EPSONa,
i przez miesiac drukowalbym 1 strone, to musialbym wymieniac (odplatnie)
glowice ???

Czy to jest jasne w momencie kupowania drukarki?

Bo np. mi czesto zdarza sie, ze np. wyjade z Warszawy, i drukarka
(odmiennej niz EPSON firmy) nic nie drukuje. Ale zawsze po powrocie
byla w porzadku.

--
Krzysztof Halasa