Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 15 Mar 1998 - 01:52:58 MET

Tałajczyk Piotr wrote:

 TP> czyżbym nie napisał, że wydruki były na takim samym papierze?

Nie napisałeś, poza tym, ten sam papier nie musi być równie dobry dla obu
drukarek... Dla wydruków 'fotograficznych' HP zaleca _swój_ papier Glossy - na
nim nawet wydruki z mojej 550C są rewelacyjne (jak na taki staroć). Wydruk z
HPDJ850 czy 870Cxi to już naprawdę duża przyjemność.

[...]

 TP> koleś, który miał HP mało się nie rozpłakał. ten który miał
 TP> Epsona600 odfrunął, bo wyrosły mu skrzydełka.

Odfrunie, jak głowicę szlag trafi...

 TP> jeżeli gość będzie używał oryginalnego atamentu i używał drukarki nie
 TP> tylko od świeta to fakt zapchania głowicy będzie świadczył o jego
 TP> niesamowitym pechu.

To nie jest odpowiedź na moje pytanie...

[...]

 TP> stać. przecież, gdyby te drukarki byłyby aż tak bardzo awaryjne to
 TP> Epson dałby spokój ze swoją techniką piezoelektryczną.

To dlaczego nie daje gwarancji na głowice?

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl