Re: Riva128 i 3Dfx.

Autor: Jacek Mietliński (tujacek_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 09:23:00 MET


> >[...]W Q2 na beta driverach do OpenGL, przy rozdzielczosci
> >960x720,procesor 200 MMX podkrecony na 233, mialem 36fps, a w 800x600
48,5
> fps. [...]
> >jm
> Na takim sprzęcie owe wyniki trzeba podzielić przez dwa i będzie O.K. Sam
> mam Rivę (Elsa Victory Erazor), no i sprzęt ciut szybszy (P250MMX, 64MB
> SDRAM) a w Q2 jakieś 26 fps (640x480). Poza tym wszystko jest jak w
> najlepszym porządku. Karta jest rewelacyjna w 2D, w 3D jest świetna pod
> Direct3D, a Quake biega przecież pod OpenGL, a tu Rivę rozkładają
drivery,
> których ciągle nie ma, tzn. są, ale beta-wersje. Mimo wszystko jest to
> bardzo dobra karta (wejście i wyjście video, ergonomiczne częstotliwości
> odświeżania, sprzętowe MPEG i inne cuda na kiju...:-).
> Ja tam swojej Rivy nie zamienię, ale nie jest to karta dla pecetowych
> żółtodziobów.
> Pozdrawiam.
> Dan.
> rogor_at_friko3.onet.pl
>
>
>
Przykro mi, ze beta sterowniki ci nie dzialaja, a ze masz 250 Mhz, a ja
233, to naprawde nie znaczy, ze jestes taki znowu szybszy, ja tez mam 64
SDRAM-u.
OpenGL na Rive jest OK i to w wersji Beta. Dalej moze byc tylko lepiej

jm



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:04:58 MET DST