Re: klopoty z Viperem V330

Autor: grzegorz jon (gjon_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 13 Mar 1998 - 09:05:22 MET

Tomasz Krawczyk wrote:

> No to witam w klubie.
>
> Na szczescie dzieki pomocy mailowej udalo mi sie ten problem
> przeskoczyc,
> cytuje:
>
> hi!
>
> moze zainstalowales winblows95 PL albo inna versje nie-amerykanska ?
> jesli tak to, jesli dobrze pamietam, trzeba doinstalowac hamerykanska
> klawiature, instalnac drivery i w koncu znowu przejsc na polska

karte mialem zwalona - nowy Viper wlasnie miazdzy grafike w moim
kompie...

> No i pamietaj o przerwaniu 11 dla VGA'i.

11 ?!!!...dziwne, podobno tylko 9 i 10 moga byc podiete pod ta karte...

> Tak wiec to nie karty sa zwalone, tylko cos jest w tych driverach.
> Zaznaczam, ze wczesniej instalowalem 3 rozne wersje sterownikow
> Daimonda,
> oraz dwa sterowniki z OpenGL z Rivy, i wszedzie objaw byl identyczny.

  ale i tak klub meczennikow Rivy sie poszerza (wlasnie wczoraj
przyszedl do nas na serwis czlowieczyna chcacy sie zwierzyc ze swych
problemow z STb Velocity...hehehehe...

--
ostro pozdrawiam
                                                   [ gRZEh'91 ]