Re: Riva128 i 3Dfx.

Autor: L.S.W (sebo7_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 14 Mar 1998 - 14:03:13 MET

Dan napisał(a) w wiadomości: <3508554d.0_at_news.tpnet.pl>...
>-jeśli potrzebujesz akceleratora TYLKO I WYŁĄCZNIE DO GIER, lubisz mieć to
>samo co wszyscy dookoła :-)), nie masz dostępu do internetu i słabo znasz
>peceta - 3DFX albo PSX
>
>-potrzebujesz diablo szybkiej karty w 2D i 3D bez żadnych kompromisów,
>lubisz grzebać w windozie i internecie w poszukiwaniu nowych sterowników i
>programów wspomagających (chyba, że oprócz internetu lubisz także gmerać w
>rejestrze windozy) - RIVA 128

Nie neguje ze RIVA to niezla kosc (choc Verite jest w 3d ponoc lepsze)
Ale te argumenty sa rozbrajajace, dla kogos kto chce kupic samochod
brzmialo by to tak: Jesli potrzebujesz samochodu niezawodnego, bezpiecznego,
szybkiego i nie masz servisu zbyt blisko kup "X", jesli lubisz grzebac w
silniku nie
interesuja cie wygodne siedzenia (dokupisz sobie pozniej) servis masz na
tyle
blisko ze dopchniesz do niego swoj pojazd bez pomocy- kup "Y"
Moglbym przekornie sie spytac :dlaczego tak krytykujesz RIVE :-)

>Ja tam swojej Rivy nie zamienię, ale nie jest to karta dla pecetowych
>żółtodziobów.
Super!!!

Pozdrawiam
Lukasz Wojcicki